Czas na podsumowanie

Na niniejszym blogu ukazałem fakty, o których być może nie wszyscy wiedzieli. Starałem się zdobyć Państwa przychylność wykorzystując argumenty poparte prawdziwymi danymi. Nie stosowałem tym samym kampanii oszczerstw, pomówień ani niegodziwych ataków personalnych. To nie mój styl.
Bardzo proszę, porównajcie Państwo charakter kampanii i propozycje obydwu kandydatów. Zdecydujcie, która jest lepsza dla Naszej Gminy.

Mój program nie zawiera populistycznych haseł ani obietnic niemożliwych do spełnienia. Jest jasny, spójny, a przede wszystkim realny i służący interesom wszystkich mieszkańców.
Proszę Państwa o jeszcze jeden kredyt zaufania.

Razem wygrajmy zgodną, wiarygodną, mądrą, bezpieczną i Nowoczesną Gminę!

Serdecznie pozdrawiam.

Z wyrazami szacunku kandydat na wójta Roman Fiedorowicz

Popularne posty z tego bloga

Podziękowanie za udział w I turze Wyborów Samorządowych

Program Zrównoważonego Rozwoju Rejonu Rzeki Rospudy